Minä, eli minä olen nainen, kohta 30v. Asun mieheni kanssa ja kahden kissani kanssa asunnossa. Kohta todennäköisesti muuttamassa toiseen asuntoon. 

Muita ihmisiä elämässäni on mieheni perhe, hänen lapsi 6v tyttö edellisestä liitosta. Mieheni muu perhe, äiti, äiti puoli, isä puoli, sisarukset ja hänen isoäiti. Myös väkisin kuuluu elämääni valitettavasti mieheni ex vaimo. Sitten mun perheeseen. Äiti ja isä, äiti on oppikirjallinen narsisti joka on isän aivot pessyt johonkin asteeseen. Kaksi veljeä, yksi 40v toinen 38v. 40v veljeni perheeseen kuuluu 3 lasta edellisestä liitosta ja 1 lapsi nykyisestä liitosta. 38v veljeni perheeseen kuuluu hänen vaimo ja kaksi lasta. Ja sitten tietysti isoäitini. 

Minun elämä, peruselämä, välillä niin täynnä draamaa että voisi muillekin jakaa. Äitini ja mieheni joksenkin sitä draamaan aiheuttaa. Minä sitten teen päivät työtä ja illat olen aika tylsä istun paljon kotona ja vaan olen, mieheni ei voi sitä välillä sietää mutta se nyt vaan on elämäni... Mieheni on eri maasta kotoisin, ei siis ole suomalainen. On ihan tästä lähimaista ja mieheni koko perhe on sitten siellä, myös lapsi. Minun perhe valitettavasti on lähellä, tiedätte kyllä sitten tulevaisuudessa miksi valitettavasti.